♥♥ Grup Hepsi Fan Club ♥♥

♥♥ En Büyük Grup Hepsi Fan ♥♥
 
AnasayfaAnasayfa  KapıKapı  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 lütfen bakınn

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Kolo^M
// ~ ÜYE ~ //
// ~ ÜYE ~ //


Kadın
Yaş : 19
Rep Alanı :
Kayıt tarihi : 05/10/08

MesajKonu: lütfen bakınn   Perş. Ara. 11, 2008 1:58 pm

ya damlaya bişeymi oldu siteye seni özleyecegiz felan yazmışsınız damlaya biişey olduğsa ben yaşayamam o benim enn iyi arkadaşım bu konuyu neyeye yazacagımı bilmediiğim için buraya yzdım lütfen beni anlayınn ağlıyo yine... ağlıyo yine... ağlıyo yine... ağlıyo yine... üzülmek üzülmek üzülmek üzülmek üzülmek ağlamak ağlamak ağlamak ağlamak ağlamak ağlamak ağlamak ağlamak ağlamak ağlamak ağlamak üsülme ama... üsülme ama... üsülme ama... üsülme ama... üsülme ama... üsülme ama... ağlıyor... ağlıyor... ağlıyor... ağlıyor... ağlıyor...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
AshLéy <3
Administratör
Administratör


Kadın
Yaş : 19
Rep Alanı :
Kayıt tarihi : 19/09/08

MesajKonu: Geri: lütfen bakınn   Perş. Ara. 11, 2008 3:45 pm

ya canım bişey olmadı siteden gitmekararrı aldımda ama bilmiorum

_________________
Sizi Unutmadım Unutamam Bende Gidiyorum Bitanemlerim Benim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Kolo^M
// ~ ÜYE ~ //
// ~ ÜYE ~ //


Kadın
Yaş : 19
Rep Alanı :
Kayıt tarihi : 05/10/08

MesajKonu: Geri: lütfen bakınn   Perş. Ara. 11, 2008 11:56 pm

ya bende sana bişey oldu sandım yaa üsülme ama...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
manyak_girl
||~S.ModeRatöR~||
||~S.ModeRatöR~||


Kadın
Yaş : 20
Rep Alanı :
Kayıt tarihi : 20/05/08

MesajKonu: Geri: lütfen bakınn   C.tesi Ara. 13, 2008 3:12 pm

ona bişi olmaz siteden ayrılmak kararı almış gidecekmiş birdahada dönmeyecekmiş........ :) :(

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Kolo^M
// ~ ÜYE ~ //
// ~ ÜYE ~ //


Kadın
Yaş : 19
Rep Alanı :
Kayıt tarihi : 05/10/08

MesajKonu: Geri: lütfen bakınn   C.tesi Ara. 13, 2008 3:16 pm

ağlıyo yine... ağlamak üzülmek üsülme ama... üsülme ama... ağlıyo yine...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
AshLéy <3
Administratör
Administratör


Kadın
Yaş : 19
Rep Alanı :
Kayıt tarihi : 19/09/08

MesajKonu: Geri: lütfen bakınn   Paz Ara. 14, 2008 12:02 pm

yaa selen düzgün konuşş sinirli

_________________
Sizi Unutmadım Unutamam Bende Gidiyorum Bitanemlerim Benim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
manyak_girl
||~S.ModeRatöR~||
||~S.ModeRatöR~||


Kadın
Yaş : 20
Rep Alanı :
Kayıt tarihi : 20/05/08

MesajKonu: Geri: lütfen bakınn   Çarş. Ocak 28, 2009 3:00 pm

ya o aralar küsmüştük hatırlatayım üsülme ama...

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
AshLéy <3
Administratör
Administratör


Kadın
Yaş : 19
Rep Alanı :
Kayıt tarihi : 19/09/08

MesajKonu: Geri: lütfen bakınn   Cuma Ocak 30, 2009 7:29 pm

Tmm cnm

_________________
Sizi Unutmadım Unutamam Bende Gidiyorum Bitanemlerim Benim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
rosemary
-!- miss üye -!-
-!- miss üye -!-


Kadın
Yaş : 19
Kayıt tarihi : 01/01/10

MesajKonu: Geri: lütfen bakınn   C.tesi Ocak 02, 2010 12:15 pm

Ya gitmesin lütfen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: lütfen bakınn   Bugün 7:23 pm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
lütfen bakınn
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
♥♥ Grup Hepsi Fan Club ♥♥ :: .. GHFC .. :: Forum Hakkında-
Buraya geçin: